mer jul


Jaaa, jag vet! att jag inte skrivit något på ett tag.
Så nu tar jag tillfället i akt då jag och Jessica gett oss själva utegångsförbud. Eller, utgångsförbud.
ingen sprit, inga killar.
Så vi måste underhålla oss med annat.
Vi spelade lite spel innan. Jag vann. Nu sitter jessica och lägger eget alfapet. Mest könsord och sånt.
Men något måste vi göra när man själv gett sig utgångsförbud.

Dessutom är det Artic cat cup i helgen i Östersund. Eftersom ingen av oss varit där tidigare så hade det varit sjukt kul att vara i stan och se detta. Men vi får leta upp en annan cross tävling i vår/vintern i jämtland.

Nä, nu ska det läggas mer snuskiga ord på mitt köksbord.

hejhopp.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu har jag igång en fototävling på min blogg! Kika in den och delta, priset är en fjärrutlösare så vad har du att förlora?:)



http://joonnas.beldo.se/entry/

2011-01-08 @ 17:15:13
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0