Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.



Idag har jag jobbat hela dagen tillsammans med Rebecca. Det har varit lugnt heeela dagen.
Och vi ett så kommer miljö och hälsa och vill göra en inspektion. Kan ju inte direkt be dem vända på klacken och komma tillbaka imorgon. Inte varit så nervös.. sen jag vet inte när.
Men det gick snabbt över. Jag visade henne runt, hon kikade i kylar och frysar men hade inget att anmärka oss på.
Så hon blev glad och jag vart glad. "Det är precis såhär det ska vara" sa hon under inspektionen.
Min första inspektion. Den kommer jag minnas! (:




Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0