Lord, I just don't care


Här har ingen skrivit på ett tag.
Jag lever för mycket liv och för lite i tankar just nu.
Jag klagar inte på livet mitt just nu.

Jobbet? Vi har ändrat öppettiderna nu, så är hemma vid sju om kvällarna och det är bara skönt. (:
Lite mer tid över till att hitta på något. Plus att det inte blir mörkt förens vid elva på kvällarna.

Körkortet? Jo, snart i hamn. På upploppet. Dags att knyta ihop säcken.
Ja ni fattar.

Allt annat? Äsch, när jag är klar med körkortet så släpper jag in annat i mitt liv.

Ja just det, Kalmar-bor, slutet på Juni kommer jag neröver och hälsar på. Tessan oxå.

Nää, vi hörs om ett tag igen, dagar eller veckor är ingen som vet.

Kyss og klem.

Kommentarer
Postat av: felicia:)

kan inte vi ses då?:)

2010-05-10 @ 15:12:20
URL: http://byfeliciaochlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0