kosläpp


Hade nästan glömt bort detta.

Mycket har hänt på sistone.  Jessica har åkt hem. Jag saknar den människan.
öh.. Dagarna D är snart här (veckan som kommer). kommer avgöra ganska mycket för mig nu.

Semestern är inbokad. En vecka i Kalmar och en vecka på Peace and love ihop med pucko 1&2.

Skitsamma.
Idag var jag på kosläpp med Stålis. Så sjukt stora djur så hoppas och skuttar. Med 70l mjölk mellan bakbena.
Jag vet inte om det är 70l men sjuuuukt mycket mjölk är det.
Vi gick en liten tipsrunda oxå. Vinner man så vinner man.. Just det, en KO!
Vinner jag så donerar jag den.
Sen såg vi kalvarna, de lite äldre och de allra nyaste.

Nej, nu ska jag göra mig klar, Östersund ikväll.
Och jag har duschat nu, så jag luktar inte fjös nu.

PUSS Å KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0