Har du en famn för mig?


Måste säga att tessan väger mycket mer än vad hon gjorde förut. Hade jag ägt en våg så hade jag ställt henne på den. Eller försökt iaf. Jag kan se på henne att hon mår myyycket bättre än vad hon gjorde för tre veckor sen. Hon är gladare liksom.



Olivia hade kollat upp sitt horoskop på en hemsida. Så jag var inte sen med att kolla mitt.
Så här sa de:

Att vara desillusionerad är någonting som sällan förknippas med dig. Så är dock fallet nu. Du är villrådig i de flesta avseenden och vet varken ut eller in. Ja, oavsett vad du har för rådgivare ska du ligga lågt. Det är inte rådligt att göra någonting av betydelse nu.


Gillar sista meningen. HAHA!




HÄÄÄÄÄÄR hade jag tänkt lägga upp bilder från helgen och lite så.
Men verkar som blogg.se inte ville det så jag hoppas dom vill en annan dag.


Så nu ska jag göra något annat värdelöst.




Kommentarer
Postat av: Pierre

Skönt att katten verkar må bra;)

2010-03-08 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0