soldier of love


Dagarna springer förbi. Jag vet knappt vilken dag det är längre. Haft jag inte haft stor klocka och datum som bakgrund på mobilen så hade jag fortf varit kvar i September 2008.
Varför rinner tiden bara iväg? Vad har jag gjort?
Om det fortsätter såhär så kanske jag inte hinner göra allt som jag vill göra här i livet.
Jag hoppas jag hinner!



Julia kom i fredags. Och nu har hon åkt. HALLÅ!
Tiden går så fort när man har roligt.
Igår var vi inne i Åre. Fikade och spelade alfapet på Grädda :)
Mitt favvofik efter Backlunds i Strömstad.
När vi kom hem så gjorde vi oss i ordning snabbt för att käka lite.
Tro det eller ej, men jag åt räkor. Citron och Annas Aioli. Ska absolut inte klaga men njöt väl kanske inte så mycket som Julia gjorde.
Men det har sin charm att pilla räkor.
Det blev lite fest på det. Vad som hände får ni höra när ni kommer upp.
Byn vet.

Bilder kommer. När jag orkar och har fixat lite med dem.
Helgen som kommer så kommer mina päron. Och min "lille"bror.
Så nästa gång jag är ledig är början på nästa vecka. När min familj är här.



nu ska jag vika tvätt och lägga in i min garderob.

OVER AND OUT
love e

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer inte kunna visa mig där igen... Blir nog en diskretare jacka i så fall. Röd var väl inte det optimala ;)

2010-03-08 @ 13:23:41
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0