jump jump



Jag har jobbat som en jude denna helgen. Det har vi alla.
Det har varit en fartfylld helg med andra ord.

Skit i det för nu är det snart ny helg, påskhelg.
Hoppas på fin men inte fööör fint väder.

Iaf, idag droppade det ner ett litet paket till mig.


mitt paket från elf (:


undra vad detta kan vara..


Nämen, det är mitt mineralsmink från elf.

elf har billigt och bra mineralsmink, har haft det hela dagen.
Annars är mineralsmink sviiiiiiiiiiindyrt och gräver hål i plånboken.
Likaså borstarna till det. Men inte elf. Beställde ett starter kit, några
ögonskuggor, en primer och ett läppstift.
Allt detta gick på 400 svenska, inkl frakten.
Jag la in min order i torsdags och fick mitt paket idag.
Skippas från England och trodde att det skulle ta mycket längre tid.
Verkligen värt pengarna :)



Idag har jag varit inne i Åre oxå med Ingrig och Karin, krutkärringarna.
Så nu har jag fyllt på min lilla kyl, så nu vet jag inte vad jag ska äta för något.
Eller vad jag är sugen på. Tusan.
Det löser sig.

Nu ska jag väl fixa något, sen ska jag väl plugga lite oxå. Körskolan imorgon.

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag är stolt över dig..........

2010-03-30 @ 22:31:19
Postat av: Helen

Från vilken sida beställde du detta?

Är oxå intreserad av att beställa hem det =)

2010-03-31 @ 15:18:33
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0