I wanna be forever young



Det är PLUSgrader ute. Allt smälter och E14 är faktiskt asfalterad. Hade nästan glömt bort det.
Men nu blottas asfalten igen.
Känns som att våren knackar på dörren och verkligen vill in nu.
Inte mig emot men det var så mycket jag skule göra ju.
Lära mig åka skidor - bara stå på ett par iaf, pimpla - inte vin utan att fiska, åka mer skoter - kanske tillochmed fixa förarbevis.
Ja, ni förstår själva.

Jaja, nu ska jag duscha. Men jag drar mig lite för jag måste borsta mitt hår. Så jäääävla tovigt och jag är så jävla håröm. Jag har nästan dreads, så "illa" kan det bli för mig när jag inte borstar mitt hår.

Får väl ta tag i detta burr nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0