helt värdelöst.



Tusan. Jag gick och tänkte på ett skitbra men heeeelt värdelöst inlägg igår på jobbet. Men när jag kom hem hade jag glömt bort vad det var.
Tror det var om serveringstillstånd - hur mycket lagar det är man ska kunna, pungdjävlar eller hur mycket jag hatar gäster som trycker ner servetten i glaset.

Förresten, det känns som vintern är över här. Visserligen bara slutet på mars men ändå. Det var två plus igår, det regnade, allt smälter osv. Vad hände med dom där fina aprildagarna och påskdagarna som Ingrid och Anna snackar så mycket om? Kommer jag få uppleva dom?
Jag hoppas verkligen inte vintern är över. Jag har lite kvar att göra innan snön ska försvinna. Som att pimpla. Åka mer skoter, lära mig åka skidor, typ.


Iaf, nu ska jag gå bort till jobbet. Käka lite frukost i lugn och ro innan dagen börjar.
Denna helgen är vi utan Storbossen. Hon är m. familj till kolåsen.
Men det ska gå bra. Det kommer det göra.

Nää, hoppa i lite kläder sen går jag.
HEj hopp.
Hoppas ni får en trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0