hans sinne för humor


Jag har en plan. En slags livsplan.
Den gäller från nu till vår 11.
Jag går inte på detaljerna när jag h ar funderat lite mer på den.
Men än så länge ser det bra ut och förmodligen tycker andra det oxå.
Vore trevligt om dom tyckte det.


På tal om något helt annat, igår var Jessica här en liten stund.
Vi drack hitte-öl och åt hitte-chips.
Och pratade lite om ikväll, vi ska in till Åre ikväll.
Veronica Maggio spelar ju ikväll och jag missade det i sommras så nu ska jag jävlar i mamma se henne!
Tyvärr blir det bara Jessica och jag, så jag får ju dricka själv. Lite sådär kanske.
Men det blir nog kul ändå. Vi brukar ha kul.
EDIT: Inget Veronica MAggio ikväll :(
Nu blir det slapp i soffan, rätt skönt det med.

Men nu är det jag och Mrs. Baylies.
julia, jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0