...



Jag har varit lite dålig på detta, jag vet.
Men jag har en del att plugga nu.
I helgen är det åter skoterfest med. Eller, Eldar festen.
Jag har bara hört om förra årets fest. Och hur stort det var förra året.
I år är festen större tydligen. Om vädret fortsätter såhär så är det bara skit.
Men då super dom mer hoppas jag. 
Aja, festen är ju på lördag men många anländer nog imorgon.

Men just nu förstår jag inte riktigt huuur stort detta kommer bli. Det fattar jag nog först på lördag eftermiddag
när jag jobbat halva min dag.
På lördag kväll så kommer även mina päron. Ska bli skönt att bli lite omhändertagen då, hoppas jag.

Imorgon får jag fixa till lite här så dem får plats när dem kommer.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. jo det förstår jag! bra att de kan gå in och läsa:D

2010-03-11 @ 23:28:43
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0