...


Då har hela dagen gått. Vad har jag gjort idag?
Sett klart Avatar och kan inte påstå den var såå fantastisk som alla säger att den var.
Självklart har jag ju pluggat lite, okej, ganska mycket. Och varje gång Eliana ringer så påpekar hon att hon kan hjälpa mig om det är något. För hon har ju nyss tagit körkort :)

Sist men inte minst har jag varit varit i Duved hela eftermiddagen. Middag på Halta Renen och sedan skidbacken.
Jag har då inte åkt men Embla och Elina, och anna.
Fem minuter innan träningen är slut så vill Elina att jag ska åka med henne ett sista åk.
Jag tittade på Elina som hade så mycket hopp i ögonen och sist kollade jag på backen.
"nej" utbrast jag, en annan gång.
"okej, lovar du? Sa Elina.
"ja.."

Så nu har jag lovat Elina att jag ska hyra skidor och lära mig att åka. Good luck and break a leg. Bokstavligt talat!

Nu ska jag trycka i mig en påse Gifflar och dricka mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0