Beautiful


Satan i helvete. JAg brände tummen när jag kom hem. Skulle tända ljus och kände att det blev lite varmt om tummen. Nu är toppen nästan helt vit.
klantarsel.

Idag har jag iaf varit på körskolan hela dagen. När jag får förklarat på saker och sedan att jag får kläm på det själv gör det så mycket roligare och underlättar min inlärning iaf.
Start i med och motlut - CHECK.
Uppfång - CHECK.
Parkering - CHECK.
Nu är det inte många bitar kvar och inte alls mycket plugg. En månad innan jag absolut ska vara klar och då ska all verkligen sitta. Sen är det bara att repa allt innan uppkörning och teoriprov.

Så nu sitter jag här.. Så mätt.
Plockar lite för imorgon bitti kommer Julia. Dock jobbar ju jag men hon har ju inget emot att koma så det kan hon få göra så mycket hon vill.
När jag kommer hem ska vi dricka öl och äta kladdkaka.

Nu ska jag ta en dusch sedan kolla på Bröllopsfotografen. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0