all of those days are gone


Nu är jag själv igen. Eller, jag har ju tessan. Hon löper. Jobbigt för oss båda.
För henne för att hon vill para sig och för mig som måste lyssna på henne.
Anyway, nu har min familj åkt. Det kom en liten tår när jag stängde igen garageporten.
Men ingen som dom såg. Jag hoppas dom kommer upp i slutet på sommarn för att hämta mig oxå.

Nu har jag plockat lite och dammsugit, har min alldeles egna dammsugare nu ju!
Och diskat. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag bara kan vara innan jag ska jobba.


Love you.

Kommentarer
Postat av: mamma

hämta dig? då har du väll körkort lr? och egen liten bil kanske. grät åxå en liten tår. puss ,älskar dig<3

2010-03-18 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0