Sweet little sister



Bloggen är en den del som verkligen får minst tid.
Alltså, jag tänker på den varje kväll när jag ser inlogget. Men så, "Äsch, jag gör det imorgon".
Så blir det inte av helt enkelt. Shit happens.

Nu går jag mest och längtar efter min semester. om TVÅ veckor är jag i kalmar och om TRE är jag på peace and love.
I slutet på Juli blir det lite friluftsliv med Julia som avslutas i Trondheim, å KENT!
Sen jobbar jag en månad till, sen åker jag till USA! Med Eliie.
Kommer bli en sån sjukt grym sommar.

på tal om sommar så tror jag att jag vet vad jag vill göra nästa sommar.
Om allt går enligt planerna så, men jag är lite sugen på att backpacka nästa sommar.
I Europa. Men det är nästa sommar det.
Jag har ju denna sommar att se fram emot först. 

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon är det tårta hos Ingrid. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0