regn, rusk


Idag är det grått och tråkigt ute.
En sån dag när man egentligen borde få tusen grejer gjorda. Men icke.
Sånt här väder suger bara musten ur mig och inget blir gjort. Kanske ikväll när jag inser att jag måste ta tag i det.


Förresten, brukar ni höra i syne ibland? Man tror att telefonen ringer men den gör egentligen inte det. Man tror sig höra att man fick ett sms men ack så fel man hade.

På jobbet har vi en liten plingare som låter när det kommer in någon genom dörren men oxå när dom går.
När jag är ledig eller efter jobbet när jag sitter hemma kan jag tyckas höra den ibland. Sjukt irriterande.
Ibland hör jag även telefonen på jobbet ringa här hemma.
Det är som att man inte kan slappna av fastän man är hemma.

nu ska jag se någon film. Idag har jag ingen ursäkt för att jag ser på någon tecknad film. Igår hade jag det men idag har jag inte det. Aja, ser väl på en bara för att jag vill det.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0