naturkatastrof i åre



Eller, det kanske är skistars fel.


Nu har jag semester. Eller, den börjar på måndag egentligen!
Imorgon, söndag, är det tänkt att jag ska sitta på nattåget till stockholm.
Men det har regnat konstant sen torsdagskväll. Och detta har gjort så att Åre har RASAT!
Det finns inga träd kvar på skutan som kan ta upp vattnet så nu rasar allt.
Snart ligger skiten i sjön.
Så tågen vart inställda. Så jag fick ringa SJ idag. Och det gick ett tåg inatt. Jag hörde när det susade utanför mig men jag vill ändå vara säker på att det gick från storlien.
Och det ska det göra. Men jag ska fan ringa imorgon igen bara för att kolla igen. Regnat en massa idag oxå.

Idag har jag gjort allt som ska vara gjort tills jag ska åka. Ska skura golvet, sen är allt tiptop.

Snart ska jag sova, jag är så sjukt trött.
Varit på middag hos stålis oxå. Tacos! Efter det var vi på bröllop igen :)
Victoria är så sjuuukt vacker!


Lira lara loppan lura, ajöken med dig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0