back to vardag



Sån sjukt härlig semester. men nu jobbar jag bara några veckor sen är jag ledig 2-3dagar när julia kommer hit. vi ska på KENT i Trondheim. Sjukt grymt!
sen drar jag till USA med ellie å tilla. och vi är borta hela september! Kommer bli grymt!

Nu hade jag velat ta tillfälle i akt och visa lite bilder från P&L. Det jag hann ta, men kameran blev stulen och JAA! jag har anmält det.
Kommer lätt åka på peace and love igen. Bara julia är med så kan jag nog åka på vadsomhelst, men helst peace and love.
Så sjukt grym festival! Minnena kommer leva länge.

just det, Ånns värdshus har ju en hemsida nu oxå! annsvardshus.se och bilderna är det jag som tagit. Tack!

Nu ska jag borsta gaddarna sedan sova. och lyssna lite till på kent.

-"ut ur mitt tält, du stinker lök."


Kommentarer
Postat av: Julia

Läääääängtar! <3 Bokade biljett till kent igår :D

2010-07-09 @ 12:18:41
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0