Zip line Black

Såhär ser mina lediga dagar och förmiddagar ut! Vägmärken och körkortsboken. Jag har sagt innan Maj men ja, får väl se hur det går. Men det tror jag ska gå. Jag är så sjukt motiverad nu. När jag bodde i Kalmar så fanns det bra förbindelser till allt och alla.

Men här så är det 2mil till närmsta affär.  Så jag känner mig så pepp nu.
Så varje kväll läser jag i körkortsboken. Och pluggar vägmärken.
Jag är en pluggis nu.

 

Jag och Jessica var inne i Åre för att handla. Vi tänkte ta konsum för vi skulle till apoteket men väl inne på konsum så snurrade vi runt och hittade ingenting. Så vi struntade i det och körde bort till Ica ist. Där hittar vi allt nu.
Och varje gång man ska handla. bara för att fylla på lite så går det på 250-300 ungefär. Men vi handlar typ två gånger i månaden.

 

Ikväll ska jag med Stålis till FBU och kolla på Fält artisterna. Fält artisterna underhåller trupperna i Afghanistan osv
Så det ska bli spännande. Ska ta en powernap så jag inte däckar sen.

 

Förresten, när mina vänner kommer nästa vecka ska jag få med dem i Zip Line och Icecart.

Zip line är en linbana och på väg upp så får man en guidad tur om Åre. Icecart är som Gocart, fast man kör på is och carten har dubbdäck.

Sen ska vi åka skoter med. Men hur det ska gå till vet jag inte ännu men det löser sig!

Nej, lite vila och sedan ska jag plugga lite.

 

POK
LOVE e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0