you're not the one for me


Jag förstår inte. Dagarna passerar. Men haallåå? Jag hänger inte med riktigt.
varit här snart två månader och tillbaka till Kalmar vill jag inte.
Och enda planer jag har just nu är; Körkort! och kanske några veckor i USA i september.
Vad som kommer hända är ingen som vet. Men jag gillar det så.

Imorgon, Onsdag, är jag ledig. Och om det inte är sviiiiiiiiiiiiiinkallt så far jag in till stan med Ingrid.
När vi passerar Järpen så ska jag in till körskolan och skriva in mig. Endast 1000:- om man skriver in sig i Januari.
Anna och Marcus hjälper mig och pushar mig till körkortet. Tack för det. Jag behöver det. Och är jag gnällig.. TJATA LITE TILL!
Vi kommer åka tidigt och för er som känner mig så vet ni att jag inte är någon morgonmänniska eller något större fan av frulle.
Så jag ska bre mina frukostmackor som jag kan äta i bilen. Sen ska jag äta någon macka innan jag somnar.

Godnatt mina skönheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0