YES!


Jag har funderat klart. Det var väl inte så mycket att tänka på egentligen. JAg blir kvar här till sommarn.
Jag förlänger mitt invånarskap i Åre några månader till.
Jag menar, Strömstad finns ju kvar. Afrika och USA med. Work and travel kan jag också göra sen.
Utöver allt.  Jag måste jag säga att jag är nöjd. Det känns bra.
Jag ska cykla downhill, meta och bada i Ånnsjön. Och ta körkort. Såklart. Men det håller jag ju på med nu.

Men någonstas ska jag väl kunna klämma in lite Kalmar och kanske Sonisphere sthlm.

Ioch med detta, så skulle jag kunna fixa till lite här så som jag vill ha det. Och kanske skaffa katt.
Någon som ska till Krokom? Hittat två katter där som jag vill ha.

Nej, ska kolla på Kellys hjältar. Den är slut kvart i fyra. Om ca 3h.
Jag lär somna mitt upp i allt. Som jag alltid gör.

Puss.
- mein leben

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hoppas min Olympus inte har förlängt sitt invånarskap också ;) Saknar ju min lilla vän. sakanr ju dig också självklart :)

2010-01-31 @ 09:51:02
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0