om henne


Hon är störd. Ibland pundar hon med sin hoe i Färgelanda och ibland hälsar hon på mig. Sjukare människa får man leta efter. Men jag älskar henne för det. Vi har varit kompisar sen första skolåret och vår vänskap höll i sig trots att jag flyttade 60mil. Till fel kust och stad dessutom.

Vem ska jag annars dricka baylies in på sena nätterna och kolla på härliga youtube-klipp? Eller prata mens med.
Vilka är det annars som får för sig att baka en kladdkaka mitt i natten och dela den? Vi gillar Sex and the City oxå.

Hon gillar att fota och vakta kungen. Dessutom är hon heeeelt förälskad i SJ.
Varför vi beter oss som vi gör när vi träffas? Vi blir båda helt bananas och blir som barn höga på socker.


Utöver allt detta så kommer jag behålla henne för bättre finns inte.
Hon är så rolig, omtänksam och generös. Hon är one of a kind. Alldeles speciell.

Jag pratar om min bästa vän Julia. Och nu var det längesen vi sågs.



Kommentarer
Postat av: Julia

Men va fan, nu kom det såna våta irriterande grejer på min kind.

Tack Ecke du är underbart bäst, men det bästa av allt är att du bara är MIN!

Jag älskar dig.

2010-01-28 @ 23:41:39
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0