new love


Hej alla glada!


Nu är jag hemma igen efter en dag i Östersund.
Vi kom iväg lite sent men men.
Vi stannade ju till i Järpen för att jag skulle skriva in mig på en körskola.
Det var fel körskola. Denna hette Skutan och den jag ville till hette Åres trafikskola.
Men fyfan vilket bra misstdag. Skutan var myyyyyycket billigare.
Så nu är jag inskriven där.

Sedan for vi raka vägen till Östersund.
Ni får en bild på vad jag köpte.
Det blev mest tröjor :) Dem två längst till höger ser lite tråkiga ut till färgen och det  är dem oxå. Men Sånt löser man.
Köpte även ett par skor som jag tittat på i den modellen. Dem kostade 300 så jag köpte dem.



Sedan köpte jag ett par Hestra vantar med. Tittat på dem inne i Åre. Så äckligt dyrt inne i Åre. Ja, det är ju bara för att det är just Åre.
Jag köpte dem på barnavdelningen för 350 så jag ska inte klaga.
Och mina leggings som jag köpte idag har jag tittat på flera gånger men aldrig köpt så idag slog jag till!

Nej, nu är jag så trött att jag kommer somna vilken minut som helst.

GOD NATT.
LOVE e


Kommentarer
Postat av: Anna

Gu vilken shoppingbrud du e.

2010-01-14 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0