koppla


Idag har varit en otroligt lång dag.
Jag gick upp strax innan halv nio, gjorde mig klar och gick till tåget.

Sen har jag suttit på körskolan i Järpen hela dagen.
Jag har pluggat och kört.
Nästa gång ska jag ta med lite frukt.
Jag är alldeles lagom grötig i huvudet nu. Låter pluggandet vara tills imorgon, då tar jag upp det igen och
går igenom vad det var jag gjorde igår.

Siktar på uppkörning i april. Låter det bra? =P
Med tanken på den tiden jag tänker vara i Järpen för att köra. Och så mycket tid som jag lägger på teori borde det funka.
Ja, det är väl lite probs när riskettan och halkan kommer upp senare men då hoppas jag någon vänlig själ kan ställa upp och köra och hämta mig.

Men det är längre fram.

Nu ska jag plocka ut mina linser och kolla på SATC. Såg Sweeny Todd nyss.
Vilken filmkväll!

PUSS
- mein leben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0