Jesus går på vatten som sedan blir vin


Ja just det.



Jessica är här. Vi kollar på Modo-HV. Hade det inte varit för att dem varnat för storm så hade vi varit i Övik just nu och tittat på matchen live.
Så vi, eller hon, sitter väl och hoppas lite på att detta ska gå åt pipsvängen för HV så vi kan se matchen livei slutspel.
Men ja, Hoppas går ju!


Jag sitter även och funderar på vad som skall ske efter Ånn. Vart ska jag ta vägen i sommar? Det börjar bli dags att fundera på det. Egentligen vill jag inte. Skulle bara vilja vara kvar här. Men samtidigt vill jag göra allt NU! Jobba utomlands, sommarjobba på västkusten, work and travel.. Ja. Jag vill göra allt NU. Men det går ju inte.
Så jag funderar på sommaren 2010. Vad skall hända?
Och framför allt: Vart ska jag jobba?

I september ser det iaf ut som att jag och ellie åker till USA.  Men först kanske man ska hitta ett jobb.

Äsch, jag får fundera ett tag till på det innan jag söker något. Har ju faktiskt inte hittat någon jobb ännu som lockar mig mer än döden.

Nu ska jag plugga eller kolla på hockey. Time will tell.


- mein leben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0