I feel brand new


Ni vet inlägget jag skrev om henne. Hon skrev ett om mig.
Hon är bäst.
Och jag lovar, jag försvinner inte.
Men det är klart. När du har druckit dina öl så pratar du om vadsomhelst med vemsomhelst. Just nu pratar du gärna BRAK. Jag älskar dig ändå.

Nu har jag iaf tvättat bort min ansiktsmask, borstat tänderna - allihop och gurglat med lite munskölj.
I feel fresh!

Nu ska jag ta och krypa till kojs.
Få sova några timmar.
Det ryktas även att kylan är på väg tillbaka. Och det var kallt idag med men.. Den behöver ju inte komma tillbaka för det. Det blir så jävla kallt då.

OCH, jag tror jag utrett detta med hur jag ska göra i sommar. Det känns bekvämt. och skönt.
Då ska jag cykla downhill.

PUSS och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0