I don't belive in anybody


Mina vänner.. Jag har håller på att frysa tårna av mig! Närmare 40 minus ute och inatt sover jag hos Anna.
För hemma hos mig är det ca 10 grader.
Så ska kolla klart på ett till Brother & Sisters avsnitt sen ska jag börja knalla bortåt.

När jag gick hem från värdshuse innan så det jag andades ut frös på mina ögonfransar.
Så djävulusiskt kallt ute.
Det är tillochmed så att ytterkläderna fryser.

Jag ska köpa varmare vantar snart!

Har även lagt in en beställning hos Tilla med grejer. :)
Snart är dem här och jag har faktiskt lite svårt att förstå det.
Även Eliana hänger med.
Jag ska få visa dem mina hoods.

Nix, packa sen ska jag knalla bort och göra dem sällskap.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0