det finns så mycket jag vill säga dig


.. men jag orkar inte!


Snart så kommer Tilla, Eliana, Pennan och Robin hit. Jag längtar såå efter er. Då ska vi bl a fira att Tilla fyllt 20! och att jag kort därefter fyller 19. Tilla har beställt tårta och shots. Ska se vad jag kan ordna. Men jag ser verkligen fram emot detta. Jag blir även så illa tvungen att städa nu oxå. Iaf dammsuga.

Och när jag skrev sist så var det så jävla kallt. -40. Och så dala det neråt. Lördagen var oxå kall. Kollade på termometern på jobbet på söndags kväll och vips, - 8. Idag när jag vaknade vid halv tio, så tog jag en dusch sen så funderade jag på hur kallt det var idag då. Funderade och sedan kollade jag.. 0 grader.
För en liten stund sen var jag nere på värdshuse för att äta lite mat. och jag gick dit UTAN underställ i endast jeans och en jacka. Jag tog även min sommarmössa. Den läckra från Kicki Johansson.
Riktigt skönt ute. Jag hoppas för allt i världen att detta håller i sig för då kommer vi få mycket att göra i helgen! och så hoppas vi på mer snö. Såklart.

För övrigt så sitter jag hemma hos mig nu. Här är det varmt och skönt. Nästan lite föör varmt. Men nu ska jag inte klaga. Jo, för jag har inget vatten.

Menmen.

Ska kolla på Brothers&Sisters och SVULLA!

OVER AND OUT
LOVE e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0