call me when you're sober


Ingrid ringde vid 8. och jag var vaken, faktiskt!
Kommer somna som en stock ikväll och förmodligen sova hela natten.
Jag är som en spädis. Jag vaknar flera gånger under en natt. Måste upp och dricka något sen somnar jag om. Vaknar men då måste jag gå på toa. Eftersom mitt vatten har frusit så måste jag in till huset. Så jag lägger mig bekvämt och somnar om.

Anyway, gjorde mig klar på en halvtimme. Jag är såå duktig. :)

Nu sitter jag och äter mina frukostmackor jag gjorde igår kväll. Och jag dricker jucie ur mitt paket.
Så... kvinnligt. Men eftersom det bara är jag här så gör det inget. Häähäää.
Hittade en tropisk jucie UTAN APELSIN. OCh nu dricker jag den som aldrig förr.

Nej, jag kanske kan plocka undan lite nu när jag ändå är uppe och väntar på Ingrid.

OVER AND OUT
LOVE e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0