1 januari


Hur mår ni mina vänner?
I bet alla ni är så bakfulla att ni önskade ni vore döda idag.

Skämt å sido. Jag hade en toppen kväll hos stålis med deras vänner och alla 4(!!!) barn.
Jag överlevde och vid 4 imorse knallade jag hemåt.
När det är minus 8 ute är det fan mildt och det känns nästan som sommar för man behöver inte ha på sig lika mycket kläder!

Och idag var vi inne i Åre på holiday för att bowla lite. Anna tog hem hela skiten och efteråt skulle vi käka och det är ju smockat med folk så vi hittade någon pizzahak och jag ska väl inte klaga. Blev lagom mätt på min pizza.
Efteråt sprang jag ner och köpte en mössa jag kollat på sååå länge. Jag köpte en blå-vit randig och jag kommer att köpa fler. Tro mig.
Och så har jag kollat på stövlar. Alltså, lite snyggare i läder eller skinn som ändå är lite varmfodrade som man kan ha när man ska klä upp sig eller så. Men ICKE! Så jag har lagt ner det för tillfället.

Jag lägger upp lite bilder från nyår och bowlingen nu. Tagna med mina alldeles underbara kamera!



Ja, ni får nöja er med dessa bilder.

OVER AND OUT
LOVE e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0