du har inte en aning, att jag tänker på dig just nu

 

Satt ju som sagt på körskolan idag. Vi gjorde min utbildningsplan så nu vet jag hur mycket det kommer kosta. 
Inkl. teori, risk 1&2an, uppkörning och alla lektioner. Plus att uppkörningsdag är satt. Kanske går fort tycker ni men fan så bra det känns.

Och så körde jag ju nya bilen, en flexifuel, helt okej att köra. Lillemor som hon heter som kör den bilen pushade en och sa att man var duktig när man gjorde något bra så det kändes toppen. Är ju ingen expert på bilar men så fort man släpper gasen på lancen så stryps motorn och man står still. På Subarun som är dieseldriven så drar motorn fastän man släppt gasen. Lite svårt att förklara men jag är så otroligt nerkärad i Subarun.

Och när jag tänker efter så är uppkörningen nära. Men det känns bra. Jag kommer att hitta.
Detta kommer bli super.

 

Nu ska jag ta och krypa till kojs.
Tandl imorgon bitti.

Puss&Kram

.

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0