Kanske dags


Det kanske det är. Eftersom all min post kommer HIT numera. Härlig vår kollektion från H&M, "Grattis på födelsedagen" från Body Shop. Och mitt upp i allt detta så kommer ett brev på Swedbank. Årsbesked 2009.
Så nu är det väl dags att ta sig i kragen och lära sig något om sina fonder och aktier.

För just nu är allt en enda röra. Siffror och procent. Kanske tar tag i det ikväll. Efter körkortsplugget.
Eller imorgon. Eller aldrig.

Och vad jag förstår så handlar det inte om så mycket, ändå.


Har även pratat med Crille via skype. Eller, han pratade och jag skrev. Sjukt kul.

Men nu ska jag fortsätta plugga tills Jessica kommer. Vi ska handla. Sen ikväll kommer  hon hit för att se HV-Timrå.
Medan hon kollar på hockey så ska jag plugga.

PUUSSPUSSSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0