Hon är kär




Snart fyller jag år. Både kul och trist. Kul för att jag blir äldre och kanske tagen på mer allvar. Även att jag gillar att vara barnslig. Det trista är.. jag blir gammal. Åldersnoja.
Skämt å sido. På fredag ryktas det om en sväng till Åre. Anna sa idag att hon skulle hitta en pojkvän till mig. Tjena! Lyckas hon är hon duktig.

På tal om pojkvänner.. Julia är kär. Hon nekar det men jag märker det. Oh yes. Shes in love. Hon är så där osäker. Vet inte hur hon ska göra eller hur  hon riktigt känner.

Nä för 17. Nu ska jag göra något annat.. :P

Pusshej,

Kommentarer
Postat av: Julia

Fuck you, jag är inte kär. Jag är inte sån.

2010-02-03 @ 23:00:12
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0