Gammal som faaan


Sist jag skrev var jag bara 18. Men det har blivit ändring på det nu. Jag har ett år kvar utav mitt tonårsliv, sedan är jag vuxen. På riktigt. Och inte någon tonåring.

Som en liten push till körkortet så fick jag en Wonderbaum av Jessica i seeen julklapp. Och så fick jag en BUFF som jag önskat mig. En huvudbonad som man kan variera i alla oändlighet.

Igår var det iaf full rulle på värdshuse. Det var lugnt någon timme på eftermiddagen så man kan fylla på kylarna och så sen satte det igång igen. Jessica blev uppraggad av en norsk kille som väntade utanför på oss för vi sa att vi skulle hänga med på fest. Men ja.. Lång historia.
Vi blev halvt om halvt lovade en skotertur idag vid kl 10. Men icke. Skönt att få sova en timme extra men hade varit kul att få komma iväg.

Menmen.

Nu är hon snart här. Hörrrs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0