free fallin


Jag antar att jag haft bättre för mig än att sitta här.

I fredags så åkte jag med stålis på en skotertur efter jobbet. Så jävla härligt.
Vi åkte väl en tur på någon mil.. jag sitter bakpå. Det guppar, man känner lukten av avgaser och jag kramar om Anna lite till för att inte flyga av.
Jag har ingen aning om vart vi åkte. Turen startade hos stålis, därefter nordväst.. eller något. Min första tur på skoter som inte gick hem till mig. Kan ju säga att jag satt och spände mig en hel del i nacken.
Och när skidorna går där det är lite snö så ryser jag i kroppen. Det är som att dra en pulka på bar mark.

Men kul hade jag. Efter all frisk luft och lite avgaser så somnade jag lycklig. Så i höst kanske man tar sig ett förarbevis för snöskoter.
Det är sånt som märks.



Nu ska jag hoppa i andra kläder och gå till jobbet.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0