..


Ja. Inga lediga dagar denna veckan. Jobbat på dagis och igår var jag på utb i Östersund.
Efter en heldag på Anticimex så skulle jag hem. Och jag hämtade katten.
Hon heter tessan och är två år.  Hon är så sjukt liten. För att vara två år.

Allt gick bra och hon börjar trivas. Hon krymper nästan fram fortf men det tar sig. Hon äter och dricker iaf. och går på lådan. Men det är lite grejer som jag behöver till henne, typ som KAM och KLOKLIPPARE! Hon har två stoora tovor bakom öronen som jag inte kan klippa bort själv.

Hon är så sööt så. min lilla tuss.

nej, nu ska jag göra mig klar för sängen allt.

och vet ni, jag längtar efter en sån fruktansvärd fylla där jag inte vet vad jag heter längre. Och snart kommer julia med Mrs Baylies och kanske Mr vodka? :) eller några öl duger oxå.. Puss på dig.


OVER AND OUT
- mein leben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0