...



Jag är väl skyldig till att det varit dåligt uppdaterat men ni klarar er!

Inatt har jag inte alls sovit bra. Jag har haft såå jävla ont i min visdomstand. Och en jävla huvudvärk. Det går någon sjuka här i byn. Ingrid och Stefan är sjuka. Embla har varit febrig och slapp. Jag hoppas det räcker med att dem blivit drabbade.

Förresten, jag fyller ju år på lördag. Undrar hur många som kommer minnas det. Men jag vet att min lillebror gör det.
"Om 20 år är du 39". Luuugn i stormen. Jag ska fylla 20, 21, 22 osv.. FÖRST!


Idag var det tänkt att jag skulle ut och fota lite. Men det är kallt. Vet inte hur kallt. När det ligger tjockt med frost på mitt fönster vet jag att det är kallt. Kanske lite för kallt för att vara ute och fota.


Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0