so damn ugly



jåååbba jåååbba jåååbba.

Ledig från mitt riktiga jobb idag, så jag extra knäcker lite på ett annat bygge.
Jag och jessica sitter i en källare och skruvar ihop ett ikea kök. Idag har vi säkert skruvat ihop 15 hyllor,
över och under. Imorgon ska vi fortsätta med det och även sätta ihop lite fler lådor.
Så idag när vi satt där och skruvade, vi har även pratat om livets problem och även om man kanske skulle söka ett jobb på ikea i framtiden.

Jag tänkte även lite på vad jag önskar mig i julklapp. Och jag kom fram till att jag även önskar mig en skruvdragare.
Suveränt. Men tror inte jag skulle använda den så ofta.
Det får min framtida kille göra. fniss.


hejhoppppppppp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0