men varför?


Människor gillar att klaga. Nej, vi älskar att klaga. Vi måste alltid ha något att klaga på eller skylla på något.
Om den där filmen som fått bra kritik av media, då måste vi vara där och klaga på den - "så bra var den ju inte!" eller "jag hade förväntat mig mer".

Allt handlar mest om smågrejer. Som egentligen inte spelar någon större roll. Men bara för att vi inte har något att klaga på just den dagen så måste vi klaga på denna skitgrej.
Min största klagan just nu är på mig själv, att jag inte tagit körkort än.

Det är precis när det gäller andras lycka. Vi kan helt enkelt inte vara glada för någon annans skull.
För mig, personligen, så är andras lycka viktigare i min egen. Jag sätter mina vänners lycka framför min egen lycka.


Förresten, nu är det mindre än en vecka kvar till julafton (:

HEJHOPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0