till min julia



Jag fick en order av Julia på msn: "uppdatera din blogg!"

Yes Sir.



  1. KOMIGEN FÖR HELVETE HV. jag vågar inte kolla på förläningen
  2. jag sitter och faktiskt överväger en resa ner till kalmar runt midsommar, men bara kanske
  3. jag saknar julia
  4. P-festen är det BÄSTA på LÄNGE. Iaf bäst i April.
  5. min lillebror fyller snart 16
  6. FUCK, DIF avgjorde.
  7. FUCK
  8. FUCK
  9. FUCK
  10. FUCK
  11. FUCK
  12. Nu ska jag duscha.
Imorgon ska jag in till Järpen och köra lite.
Min lärare är schysst första lektionen, andra lektionen är oxå helt okej.
När jag kör tre lektioner på en dag, som imorgon, sista lektionen är hon bitter.

Jag trodde allt skulle gå ihop - lönen och körkortskostnaderna. Men icke. Det gör inte det.

Jag får väl sälja mig själv.







Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill köpa dig babe!

2010-04-22 @ 22:40:53
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0