Lord, I just cant



Jag är en sådan dålig bloggerska! HAHA!

Skitsamma. Mycket har hänt. Det är April nu. Jessica är kvar en månad till typ. En månad kvar till körkortet.
En månad hit och dit. Snart sommar ju. vad hände?
Det blir inte mörkt förens vid nio på kvällen :)
Det gillar jag.

På söndag är det bus på G. Vad som händer är ingen mer än anna herself som vet.
Det ska bli spännande, hoppas på fin väder iaf.

I Lördags slutade jag tidigare, Jessica oxå. Vi for in till Åre med Erik och Hasse.
Vi söp. Ordentligt. Bakfylla på söndag? Nää. Så det var väl inte tillräckligt hårt då.
Det var riktigt trevligt faktiskt. Träffade dom andra ungdomarna från byn.
Kändes konstigt. Och konstigt att man inte träffar eller umgås med dom för man jobar ju alltid när dom är ute och festar.

Anyway. Igår åkte jag med Jessica in på Dansgala på Holiday. Det var ett misstag. Men vi hade kul ändå.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag har fullt upp med att leva mitt liv.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0