fågelskådning?


Igår var en sån där toppen dag. Ute alltså. 10 plus, solen värmer, ja.. Allt vara bara toppen.
Jag och Jessica satt och diskuterade en rad olika grejer och vi är båda två rätt störda.
I sommar kommer vandrarhemmet vara fullt av fågelskådare. För sånt kommer människor hit för att göra.
Kolla på fåglar.
Vår diskussion handlade egentligen om vad man hade på sig?
För det får ju inte vara något som prasslar för då flyger ju fåglarna iväg.
Så mjukiskläder kom vi fram till är bra att ha om man ska fågelskåda.

Men skit i det nu.
Igår efter jobbet satt jag och jessica kvar. Vi spelade rallyspel.
Sjukt kul.

Nu ska jag hoppa i duschen sen gå bort till jobbet och bara sitta ute och njuta av en frukost i solen.
Innan jag börjar jobba.

PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0