.........


Dagen till ära lägger jag väl in ett inlägg till.
Mest för att jag är rastlös och inte vet vad jag ska göra!

Var ute och sprang innan. Jag ser väl ut som en idiot som springer stolpe till stolpe, sedan går jag stolpe till stolpe.
Menmen, dags att bygga en kondition. Och måste ju börja någonstans.
Det var geggigt och blött. Mina knän pallar inte asfalten så får springa grusvägarna.
Just nu är det fortf för blött men det blev en skön grund att springa på. Svårt att förklara för er.
Vägarna varvades med snö&is, sen gegga och vattenpölar.

När jag kom hem åt jag lite.

Sen var det ju hockey oxå. Jessica ringer mig efter matchen har börjat och säger att hon har gjort bort sig.
Det slutar med att det sitter tre arbetare i min soffa. Jag och Jessica sitter i min säng.
Så, så kan det sluta.

Får väl kansek bädda ner mig så somnar jag nog ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0