takes over


Sorry för min usla uppdatering.

Igår umgicks jag med tilla typ heeeela dagen. Vi fixade lite käk på eftermiddagen, sen såg vi lite film hemma hos Chris. Kunde inte vara en bättre start på veckan alltså.

Jag blir så trött på mig själv. Jag läser ju naturkunskap b på NTI, på distans alltså. Och varje vecka finns det närvarokontroller som man ska göra. Jag får 2 utav 3 varje vecka. Jag blir så trött. Får läsa liiiiiite mer. På fredag är det prov och jag måste säga att jag är neeeervööööööööööööös. Så in i helvete.

Ikväll är det HR06C-reunion. Vi ska äta i Gästmatsalen där vi tillbringade 3 år. Vi ska äta 3-rätters, för 100spänn. Special price for uuus. Sen efter vet jag inte riktigt vad som händer. BW vill supa. och jag förstår henne. Vem vill inte det en tisdag? Men sen är det ju utgång imorgon med faktiskt.
Då ska vi till KM, det blir typ som förr. Jag älskar Onsdags-häng på KM.

Anyways, nu ska jag få fart på resten av dagen och fixa lite.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0