Sprängdeg


Igår var jag ute. Idag betalar jag det priset. Mitt huvud är nära att sprängas alltså. Och nu när jag tänker efter.. så drack jag en hel del.

Kvällen började hos rosendahl, som vanligt. Hon bor i en liten etta inne i stan, vid åtta hade alla kommit. Jösses vad trångt det var då. Vi spelade sanning och konsekvens och pyramiden. Ni kanske tycker det låter tråkigt. Men det är jävligt kul att spela ihop. man lär liksom känna varandra då.

Vi spelade, snackade, skrattade. Tiden bara flög iväg så efter tio började vi gå not Palace. När vi kom dit var det typ inga där. Vi gick in, beställde något att dricka. Och från ingenstans, kom allt folk och så var det fullt på dansgolvet.

Vi dansade, gick på toa ihop, beställde mer dricka, dansade lite till, johanna vrickade foten, vi skrattade, vi dansade ytterligare, sen gick hon hem. Sedan gick vi hem.

idag mår jag som jag förtjänar.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0