smurfar del 2?


Vi startade förfesten hemma hos rosendahl, som vanligt. Vi fixade oss snabbt och satte igång att dricka. Vi spelade pyramiden. SKITKUL! Man lägger kort i form av en pyramid, sen är raderna olika många klunkar och det översta, eller toppen i pyramiden ska vara flest klunkar. Vi brukar köra att översta kortet är 10 eller 12. Resten utav korten delar man ut på antal spelande. Och så vänder man kort i pyramiden och delar ut klunkar om man har kortet. Man blir skitfull. Men kul är det. Ett tips är att ha en god dricka, som kan svepas och inte resa sig direkt efter.

Efter alla lekar vi höll på med och vi hade supit ner varandra då gick vi till Palace. Det var en bra kväll. Tills Forsberg bara försvann gång på gång. Men vi hittade henne, och då skulle hon åka hem. Så jag och rosendahl hämtade våra jackor sen gick vi till corner och hämtade mat och gick hem.

Efter jag ätit, jag åt fööör fort. Så cyklade jag hem. Jag är glad att jag inte behövde jobba idag, men jag skulle verkligen behövt pengarna.



HA! När man bara är tjejer på en förfest kan samtalsämnena bli rätt sjuka och djupa. Eller, sjuka och sjuka, vi diskuterade bara sex. Om det inte är skönt så brukar det resultera i att man ligger och tänker på annat. En tjej tänker på smurfar när hon är nära att komma. Andra tänker på  ur och skur och undrar vad som går på tv ikväll.

Japp. Vad tänker ni på? Vågar ni avslöja?

OVER AND OUT
puss

Kommentarer
Postat av: Slynan Julia

jag tänker på dig självklart ;)

2009-09-19 @ 22:43:34
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0