OTH


Team Sportia kväll. Och typ.. massa pengar fattigare. This sucks. Men, nu har jag lite mera kläder till träningen och det känns toppen! Det blir så mycket roligare att träna då.
Köpte en tröja och ett par tumvantar på PM oxå. Det var ju rabattkväll, så allt som allt så sparade jag ca 200 kr sammanlagt. Plus att jag sparade 200, för mina träningsbyxor skulle kostat 400 egentligen. Så lite pengar har jag ändå sparat.

Annie och Forsberg gjorde mig sällskap. Eller jag gjorde dem sällskap. Anyways, efter åkte forsberg hem och jag å annie åkte till donken. Svullade lite.

Nu ska jag se på One Tree Hill. ny säsong, nya avsnitt. Me gillart!

Imorgon ska jag till  min optiker och sedan ska jag träffa Jessica för ett litet möte. Sedan ska jag vara barnvakt åt min kusin. Så ingen utgång imorgon. Men nästa onsdag kanske. Sugen på en skön onsdagsfylla och en mindre bra torsdag.

Nu ska jag se på OTH.


OVER AND OUT
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0