mina toast



Efter ha borstat min visdomstand med den ytterst lilla borsten jag fick av tandläkaren så känner nu bättre igen. Dom spolar med en saltlösning typ, i 1 minut. Och jag borstar som en idiot i tio minuter för att uppnå resultatet de gjorde. Nu känns det iallafall bättre och jag hoppas jag ska klara natten. Har laddat upp med ipren och vatten.

Helt sjukt, käkar 4 sorters piller och jag är helt slut. Jag orkar liksom inte göra något. Men samtidigt är jag så rastlös, vill egentligen bara vila samtidigt som jag vill att det ska hända något.

Tusan, hungrig är jag oxå.

Nu ska jag sova. Måste vila, ännu mer.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv; tack tack, det var dock inte det jag hade på mig på kalaset :P Det blir de nog bilder på senare idag =)

2009-09-22 @ 11:55:25
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0