man gör det..


... man gör och har man inte gjort det ska man förhoppningsvis göra det.
Jag har ju hunnit tänka på lite fler saker. Jag ska förklara så gott jag kan;

  • Att vara vän med ett ex är speciellt. Vääldigt speciellt. Det är först nu som han och jag har börjat snacka och träffas igen. Det är verkligen annorlunda. Friends with benefits typ. Det kluriga är att man inte ska försöka blanda in några känslor.

  • INDIER! I Indien är man duktig på att använda kryddor. Inte torkade som vi gör, utan färska. Alla känner till Curry. Curry är ingen krydda. Det är en kryddBLANDNING. och i den blandningen finns gurkmeja. Gurkmeja ger ingen smak förutom lite bäska men ger en jävla färg. Gissa vilken? Ja just det, GUUUUL. Indier är duktiga på att inte bara använda curry men även gurkmeja. Det jag inte förstår är, hur det håller sina tänder vita? Men, jag skall inte dömma. Dem har säkert något knep.

  • Att åka båt är kul. Jag har inte åkt mycket båt. Men när jag och Eliana skulle göra vårt projektarbete i Lettland fick vi ju åka båt över, en kryssning. Förutom alla typer som kom fram och sa att de älskade en och ville gifta sig var det kul. Man käkar lite middag, går tillbaka till hytten och donar lite, sen går man till baren och super sig full. Fyy vad kul vi hade. I loooove cheap tequila.

  • Cigaretter är äckliga. Röken får mig att vilja kräkas i ansikten på rökaren. När rökaren kommer in efter ha varit ute och tagit lite "frisk" luft och luktar som om han bott i ett jävla rökrum i tio år, DET får mig att vilja spy. YUCK!

utöver detta har jag fler tankar som jag tänkt men just nu orkar jag inte tänka mer.


Jag saknar min hora julia. vart är du hän? Har du gått vilse i skogen slyna?

Jag ska se lite true blood.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer
Postat av: Slynan Julia

aw Eckish got a blog, me like! :D Nä inte den här gången men förra busken-veckan så gick jag vilse haha! Saknar dig med lilla hora.

2009-09-18 @ 10:11:44
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0