Jo, det har jag


Jo, jag har upplevt smärta. Typ bränna sig på fritösolja som är ca 150grader, mensvärk - man vänjer sig aldrig!, skurit sig i fingret, paper cuts, osv.
Jag går just NU igenom en ny smärta. Min ena visdomstand är på väg att bryta ut. FUCCCCKK! vad ont det gör. Tänk er själva.. lite svullen i käken, precis som när man har varit bedövad, vääärldens huvudvärk, svullet tandkött. GAH!
Det gör så fruktansvärt ont! Denna smärtan är inte som någon annan.

Men tusan vad tålig man är som människa. Vi går alla igenom olika smärtor, varje dag. Någon krossar ditt hjärta, du slår i tån i en jävla kant, man får stryk av sin lillebror - som inte är så liten längre,  ibland klämmer man fingret i dörren eller i en utav lådorna i köket. Ja, men du fårstår. Damn, vad många olika smärtor det finns. I alla olika former.

OVER AND OUT
puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv; haha jaa ibland så får jag till att =)

2009-09-21 @ 00:38:43
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0